Ogłoszenia duszpasterskie
11.11.2018 r. - XXXI Niedziela Zwykła.

1. Porządek Mszy św. : w tygodniu: o 7:00 i 18:30. W niedziele: o 7:00, 9:00, 10:30, 12:00 i 18:30. W Szewcach o 8:30, W kaplicy Sióstr o 7:30
2. Dziś 100 rocznica odzyskania niepodległości. Msza św. w int. Ojczyzny o 10:30. Po Mszy św. odsłonięcie i poświęcenie tablic pamiątkowych: ks. kan. Stanisława Nizińskiego- przy kościele, ppłk. Kazimierza Zenktelera, płk. Wtolda Wegnera, lekarze- Józefa Grobelnego i Kazimierza Wróblewskiego. Zakończenie na pl. Reszki i poczęstunek Harcerską grochówką. O godz. 12:00 w trakcie naszych uroczystości będziemy śpiewać wraz z całą Polską Hymn Państwowy.
3. Sakrament chrztu św. udzielany będzie dziś na Mszy św. o 12:00.
4. Wymienianki z imionami za naszych drogich zmarłych przyjmujemy w zakrystii i w biurze parafialnym. Różaniec z wymieniankami codziennie o 18:00.
5. Zbiórka ministrantów młodszych - w środę o 16:30 w kościele.
6. Nowenna do M. B. Nieust. Pomocy - w środę o 18:30.
7. Spotkanie Akcji Katolickiej - w środę po Mszy św. wieczornej.
8. Poświęcenie książeczek dzieciom I-Komunijnym - w przyszłą niedzielę na Mszy św. o 15:00.
9. Podział grup kandydatów do Bierzmowania - klasy VIII i III Gimnazjum - podany jest na stronie internetowej parafii.
10. Pielgrzymkę do Łagiewnik k/Łodzi i Częstochowy organizujemy 23 i 24 listopada. Jest to w ramach zaproszenie M.B. Jasnogórskiej do naszej Archidiecezji, gdzie będzie peregrynacja kopii Cudownego Obrazu w 2019 i 2020 roku. Nocleg na Jasnej Górze. Odwiedzimy piątek Łagiewniki k/Łodzi, gdzie są relikwie bł. Rafała Chylińskiego. Wpłaty prosimy dokonać w biurze parafialnym, oraz podać swoje dane osobowe.
11. Polecamy prasę katolicką: Przewodnik Katolicki, Niedziela, Gość Niedzielny, Misyjne Drogi”.
12. Informacje o spotkaniach dla małżonków i rodzin w Pniewach i w Morasku można znaleźć w gablocie przed wejściem do kościoła.
13. Informacja o rekolekcjach „RUAH” w naszej parafii dla osób od 25 r. życia wzwyż - są na plakacie w gablocie.
14. Informacja o możliwości wyjazdu do Torunia - 1 grudnia, na rocznicę powstania Radia Maryja i koncert „Mazowsza” - w gablocie.
15. Zwracam się z prośbą o przekazanie do biura parafialnego opisanych przeżyć podczas Uroczystości Koronacji Naszej Pani Bukowskiej Literackiej. Każdy, kto zechce opisać co zostało w pamięci najbardziej, co zmieniła ta uroczystość w moim życiu, będzie ubogaceniem przygotowywanej księgi Koronacyjnej. Zapraszam serdecznie ks. proboszcz.

Bierzmowanie
2018

  Informacja dla osób chcących uzyskać sakrament bierzmowania w 2019 roku.

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące wymagań dla kandydatów do bierzmowania z klas III gimnazjum oraz VIII szkoły podstawowej, znajdują się poniżej. Tabele: "moje życie sakramentalne" oraz "uczestnictwo w nabożeństwach" należy wydrukować i wkleić do zeszytu Kandydata do bierzmowania. Młodzież klas trzecich może dalej używac zeszytu, który prowadzili w klasie drugiej.

 

    Wymagania dla kandydatów do bierzmowania (pobierz plik)

1) Obecność na wszystkich wymaganych spotkaniach w małych i dużych grupach oraz nabożeństwach (ewentualna nieobecność np. choroba usprawiedliwiona pisemnie przez rodziców, okazana przez kandydata do bierzmowania ANIMATOROWI GRUPY na spotkaniu w małych grupach)

2) Wszystkie zadania domowe (wśród nich życiorys wybranego patrona), streszczenia wszystkich spotkań prowadzone w Zeszycie kandydata do Bierzmowania

3) wyciąg z aktu chrztu - jeśli chrzest był poza parafią (do końca listopada.)

4) pozytywna zgoda animatora (który rozpoznaje znajomość i zrozumienie przez kandydata ważności i wielkości Sakramentu Bierzmowania) i katechety (u którego należy wykazać się dostateczną wiedzą dotyczącą darów Ducha Świętego i tzw. Małego Katechizmu)

5) pozytywna opinia o kandydacie jako wyznawcy Chrystusa świadomym swej wiary i wynikających z niej aspektów; otrzymanie oceny z zachowania wyższej niż ocena nieodpowiednia (ostateczna decyzja należy do kapłana po indywidualnym rozpatrzeniu sytuacji osoby)

6) pozytywna ocena z religii – co najmniej dopuszczająca

7) sumienne przystępowanie do Sakramentów: Eucharystii (w niedzielę, święta, wyznaczone dni) i Pojednania (raz w miesiącu) potwierdzone przez parafię.

Tabela - moje życie sakramentalne:

MOJE ŻYCIE SAKRAMENTALNE: SEMESTR I (podpisy Księdza lub Rodzica)

·        7.10................................................................ISpowiedź:.......................................

·        14.10..............................................................                                październik

·        21.10..............................................................

·        28.10.............................................................

a.      4.11.................................................................ISpowiedź:......................................

b.      11.11................................................................                                        listopad

c.      18.11................................................................

d.      25.11................................................................

·        2.12..................................................................ISpowiedź:....................................

·        9.12...................................................................                                grudzień

·        16.12.................................................................

·        23.12.................................................................

·        30.12...............................................................

 

MOJE ŻYCIE SAKRAMENTALNE: SEMESTR II (podpisy Księdza lub Rodzica)

 

1.      6.1..................................................................ISpowiedź:......................................

2.      13.1.................................................................                                     styczeń

3.      20.1................................................................

4.      27.1................................................................

·        3.2..................................................................Spowiedź:......................................

·        10.2................................................................                                 luty

·        17.2.................................................................

·        24.2...................................................................

a.      3.3....................................................................Spowiedź:......................................

b.      10.3...................................................................                                marzec

c.      17.3...................................................................

d.      24.3...................................................................

e.      31.3...................................................................

·        7.4.....................................................................Spowiedź:.....................................

·        14.4...................................................................                              kwiecień

 

Tabela podpisów - uczestnictwo w nabożeństwach:

 ................................................................................................

    Imię i nazwisko

 

NABOŻEŃSTWO                                                                              PODPIS

RÓŻANIEC                                                            -......................................................................

ROŻANIEC                                                            -......................................................................

REKOLEKCJE - 1 DZIEŃ                                      -.......................................................................

REKOLEKCJE - 2 DZIEŃ                                       -.......................................................................

REKOLEKCJE - 3 DZIEŃ                                       -.......................................................................

DROGA KRZYŻOWA                                            -.....................................................................

DROGA KRZYŻOWA                                            -........................................................................

 

 

PODZIAŁ NA GRUPY - KLASY III GIMNAZJUM

- SPOTKANIA ODBYWAJĄ SIĘ W KAŻDY PIERWSZY PEŁNY TYDZIEŃ DANEGO MIESIĄCA

- NA SPOTKANIE OBOWIĄZKOWO KANDYDACI DO BIERZMOWANIA ZABIERAJĄ ZESZYT ORAZ PISMO ŚWIĘTE

 

GRUPA 1  Animator: pan Andrzej Jankowski

Spotkanie: środa godz. 17:00

1.  Dziurla Aleksandra  2. Faber Patrycja  3. Glinka Zuzanna  4. Hwalisz Hubert  5. Owczarczak Kacper  6. Piotrowski Robert  7. Woś Darek  8. Woś Filip   9. Woś Natalia   10. Zielewicz Ewelina

 

GRUPA 2  Animator: pani Monika Jaroch

Spotkanie: poniedziałek godz. 18:00

1. Duda Magdalena  2. Laskowski Eryk  3. Mak Marek  4. Otto Wojciech  5. Piechowiak Marta  6. Stankiewicz Julia  7. Wojcińska Martyna  8. Wójcik Weronika  9. Żybura Marta

 

GRUPA 3 Animator: pani Magdalena Szymańska

Spotkanie: środa godz. 19:00

1.  Bąk Michał  2. Bogacz Dawid  3. Golik Agata  4. Jurga Weronika  5. Kortus Antoni  6. Krzemiński Oskar  7. Nowicki Tomasz   8. Stachowiak Zuzanna

 

GRUPA 4 Animator: pani Małgorzata Jarysz

Spotkanie: czwartek godz. 17:30

 1. Bodzioch Kamila  2. Czyż Wiktor  3. Guzik Dagmara   4. Kaczmarek Bartosz  5. Łuczak Gabrysia  6. Piątek Agnieszka  7. Prokop Kacper  8. Przydanek Alan  9. Rosa Magdalena  10.  Talaga Agata

 

GRUPA 5 Animator: pan Paweł Krzemiński

Spotkanie: wtorek godz. 17:30

 1.  Dehmel Zdzisław  2. Dziubała Natalia  3. Górny Jakub  4. Hadyniak Szymon  5. Kondratowicz Antoni  6. Kondratowicz Zofia  7. Migaszewski Maksymilian  8. Stachowiak Agnieszka  9.  Świderska Zuzanna

 

GRUPA 6 Animator: pani Jola Królikowska

 Spotkanie: wtorek godz. 18:00

 1. Górczak Jakub  2. Konieczna Marianna  3. Korytowska Klaudia  4. Korytowski Maciej  5. Niklewski Kacper  6. Odważny Maksymilian  7. Piaskowska Julia  8. Pitak Wiktoria  9 .  Puncewicz Marianna  10. Stachowiak Dominika

 

GRUPA 7 Animator: ks. Piotr Bednarski

Spotkanie: środa godz. 18:40

1. Bednarek Marcin  2. Chomczyk Wanesa  3. Górczak Hubert  4. Krąkowski Jakub  5. Mądroszyk Dominika  6. Michalska Daria  7. Molata Hubert  8. Woźniczak Kamil

 

GRUPA 8 Animator: Siostra Justyna

Spotkanie: czwartek godz. 18:30 (w Domu Sióstr Miłosierdzia pl. Reszki)

1. Kacper Bielawski  2. Kaczmarek Bartosz  3. Kempa Emilia  4. Ludwiczak Jakub  5. Migdałek Miłosz   6. Nowak Katarzyna  7. Poplewski Szymon   8. Ratajczak Zuzanna  9. Siekański Jan 10. Siwek Dominika  11. Targosz Marcel

 

GRUPA 9 Animator: pani Elżbieta Batura

Spotkanie: wtorek, godz. 17:00

1. Duda Anna  2. Dybizbańska Anna  3. Fręśko Sebastian  4. Hampel Adrian  5. Jaroń Maria  6. Jaśkowiak Agata  7. Kasperczak Kacper  8. Kaźmierczak Kacper

 

GRUPA 10 Animator: pan Dariusz Sierka

Spotkanie: czwartek godz. 18:30

1. Bręk Aleksandra  2. Burzyński Piotr  3. Krysztofiak Patrycja  4. Marcinkowski Aleks  5. Michalska Zofia  6. Osińska Anna Maria  7. Piwiński Jakub  8. Sieroń Zuzanna  9. Szynkaruk Joanna  10. Szynkaruk Magdalena

 

 PODZIAŁ NA GRUPY - KLASY VIII SZKOŁA PODSTAWOWA

- SPOTKANIA ODBYWAJĄ SIĘ W KAŻDY DRUGI PEŁNY TYDZIEŃ DANEGO MIESIĄCA
- NA SPOTKANIE OBOWIĄZKOWO KANDYDACI DO BIERZMOWANIA ZABIERAJĄ ZESZYT ORAZ PISMO ŚWIĘTE

 

GRUPA 1 Animator: pani Donata Szymańska

Spotkanie: czwartek godz. 19:00

1.  Faber Klaudia  2. Filipiak Miłosz  3. Fischbock Inga  4.Giełda Maja  5.Jarosińska Weronika  6. Jóźwiak Emilia  7. Jujka Zuzanna  8. Amelia Kurczaba  9. Julia Stefaniak  10. Kinga Sadłocha  11. Gryska Julia   12. Niespodziany Patryk Mateusz   13. Nowak Małgorzata Maria   14. Szymaniak Wiktoria

 

GRUPA 2 Animator: pani Beata Kubiak

Spotkanie: środa godz. 18:00  

1. Kaczmarek Aleksandra   2. Kostaniak Jędrzej  3. Kowalska Amelia   4. Majda Łukasz  5. Pierzyńska Aleksandra  6. Piotrowska Lidia  7. Rajczak Wiktoria 8. Adamek Marta   9. Bakalarz Mateusz   10. Karabon Michał   11. Szwajkowska Laura Maria

 

GRUPA 3 Animator: siostra Anna (spotkania w Domu Sióstr Miłosierdzia pl. Reszki)

Spotkanie: czwartek godz. 17:30

1. Rygas Anna  2. Solarska Marika  3. Szermer Daniel  4. Wawrzyniak Gabriela  5. Wieczorek Patryk  6. Dakowska Martyna   7. Bednarek Paulina   8. Jakub Paluszak  9. Bartosz Duda  10. Bednarek Julia   11. Buchert Weronika   12. Ossowska Maria     15. Szober Wiktoria Magdalena

 

GRUPA 4 Animator: pan Wojciech Majda

Spotkanie: poniedziałek godz. 18:00

1. Bialik Brajan  2. Bodzioch Patryk  3. Cicha Agata  4. Maćkowiak Agnieszka  5. Paluszak Kornelia  6. Sołtysiak Zuzanna  7. Szwarc Jakub   8. Musiał Paulina  9. Oszmałek Jan  10. Meissner Mateusz  11. Beszterda Laura Maria   12. Górka Oliwia  13. Grams Stanisław Piotr

 

GRUPA 5 Animator: pani Jadwiga Gogulska

Spotkanie: środa godz. 19:00

1. Tylkiewicz Kacper  2. Wieczorek Julia   3. Chrząstek Nina   4. Chwirot Mateusz   5. Frydrych Dominik (?)   6. Górna Weronika 7. Hwalisz Aniela 8. Kazak Zofia 9. Łukanowski Mikołaj 10. Marchewka Adrianna  11. Hitner Adam  12. Marcinkowski Jakub

 

GRUPA 6 Animator: pani Anna Polus

Spotkanie: czwartek godz. 18:00

1. Połczyk Julia  2. Przybylak Albert   3. Rudawska Zuzanna   4. Rutkowski Kacper   5. Szober Patrycja   6. Szymański Kacper   7. Janik Emilia   8. Kokot Julia   9. Kokot Marta   10. Konieczna Katarzyna   11. Kulesza Dawid

 

GRUPA 7 Animator: pani Olga Czarnecka

Spotkanie: piątek godz. 17:00

1. Mądra Dagmara  2. Nowak Małgorzata  3. Pluskota Olga   4. Skibińska Jagoda   5. Stopierzyńska Marianna   6. Szajek Julia   7. Śmierzchalski Kacper  8. Wichniarek Bartosz   9. Andraszyk Mikołaj   10. Kurkowiak Łukasz   11. Małecki Mikołaj   

 


Spotkania dla młodzieży klas VII szkoły podstawowej odbywać się będą w dużej grupie w kościele - prowadzić je będzie ks. Jakub Turek

Obowiązuje: 
1) Obecność na wszystkich wymaganych spotkaniach w dużej grupie  (ewentualna nieobecność np. choroba usprawiedliwiona pisemnie przez rodziców w ciągu maksymalnie 14 dni u ks. opiekuna)
2) pozytywna zgoda  katechety (u którego należy wykazać się dostateczną wiedzą  Małego Katechizmu)
5) pozytywna opinia o kandydacie jako wyznawcy Chrystusa świadomym swej wiary i wynikających z niej aspektów; otrzymanie oceny z zachowania wyższej niż ocena nieodpowiednia 
6) pozytywna ocena z religii – co najmniej dopuszczająca
7) sumienne przystępowanie do Sakramentów: Eucharystii (w niedzielę, święta, wyznaczone dni) i Pojednania (raz w miesiącu- proszę o podpis kapłana po spowiedzi).

 

Zapraszamy do oglądania filmów o przygotowaniu do bierzmowania oraz mini katechez linki poniżej:

Przygotowanie do bierzmowania. - cz. 1

Wiara jest odpowiedzią na miłość - cz.2

Spotkanie. bierzmowanie - cz.3

Pożądanie, nieczyste myśli, słowa, gesty - cz.4 

Bez owijania w bawełnę - cz. 5

Świadectwo Mileny

 


  Pieśni do śpiewania: aby uruchomić należy kliknąć na tytuł utworu:

1.Pieś Duchu Święty przyjdź

2. Duchu Święty przyjdź. Niech wiara zagości....

3,Duchu święty Stworzycielu

4. Dotknij Panie moich oczu

5. Duchu miłości wylewaj się na nas.

6.Nie bój się ....

7.Ofiaruję Tobie

8.Najcudowniejsza

9.Udrzwi Twoich

10.Dzięki o Panie....

11. świadectwo Mileny

 

  


Intencje Mszalne
12-18.11.2018

Poniedziałek 12.11
7:00 + Anielę, Stanisława PAWLAKÓW, o. Ignacego Cieślaka i zm. z rodz.
18:30 + Czesława RÓWNIAKA – od Izy i Irka
19:10 + Reginę SZUKAŁA – od Mirosławy i Tadeusza Antczak z rodz.

Wtorek 13.11
7:00 + Stanisławę, Marcina, Helenę GAWRONÓW, Stanisławę, Michała, Józefa KACZMARKÓW, Barbarę i Jana GAWROŃSKICH i zm. z tych rodz.
18:30 W int. małżonków Ireny i Marka z ok. 40r. ślubu z podziękowaniem za odebrane łaski, z prośbą o Boże błogosł. dla całej rodziny
19:10 + Stanisława, Marię, Zenona KRÓLIKOWSKICH.

Środa 14.11
7:00 + Zofię, Kazimierza SKORUPIŃSKICH
18:30 Msza św. zbiorowa za żywych

Czwartek 15.11
7:00 + Elżbietę CICHĄ – od Grupy Czcicieli M.B. B. Literackiej
18:30 + Leona, Helenę, Stanisława, Czesława ORSZTYNOWICZÓW, Józefę,
Aleksandra, Wawrzyńca RATAJCZAKÓW, Helenę KRÓL, Jana CZUBKA
19:10 + Mariannę i Mariana RATAJCZAKÓW, ks. Józefa KLUCZYŃSKIEGO

Piątek 16.11
7:00 + Witolda, Tadeusza DOBROWOLSKICH.
18:30 Msza św. zbiorowa za zmarłych

Sobota 17.11. św. Elżbiety Węgierskiej
7:00 + Stanisławę RUTKOWSKĄ – od syna i córek z rodzinami.
16:00 W int. małżonków Genowefy i Tadeusza z ok. 55 r ślubu.
18:30 + Zofię GÓRKA i zm. z rodz.

Niedziela 18.11
7:00 + Marię i Stanisława RATAJCZAKÓW
9:00 + Zofię, Feliksa, Zbigniewa GÓRCZAKÓW, Jadwigę, Stanisława CHWIROT, Marię STEFAŃSKĄ i zm. z tych rodz.
10:30 + Henryka KONIECZNEGO – 2r. śm. i zm. z rodz.
12:00 W int. małżonków Heleny i Jana z ok. 70r. ślubu.
15:00 Dzieci I-Komunijne- poświęcenie książeczek
18:30 W int Parafian